Annesininbitanesi1 Sude-96 agrınız kasıklar ve belde miydi regl agrısı gibi bende 1 haftadır aynı agrıdan duramıyorum bugün kontrolüm vardı nstde sancı çıkmadı şükür inşallah sizinkide durdurulur sancılarınız
Didemmmmm Sude-96 canım çok geçmiş olsun. Kötü düşünme sakın benim arkadaşımda böyle bir şey yaşamıştı ciğer geliştirici iğne falan vurdular . Sancıları durdu şuan 37. Haftada 🙏🏻
Denizmavisi23 Korkma canım benim de 36.haftada gelmeye çalıştı bebek açılmam 3 cm di durdurdular Allah’ın izniyle seninkide durur inş
Fatmakara97 Sude-96 çok geçmiş olsun canım. Nasıl bi sancıydı bende 31 haftadayım ve çok sancım var normal diyorlar ama geçiyor sancı
Sude-96 Fatmakara97 hastahaneye gidin bana da öyle diyenler oldu yalancı sancıdır falan diye geldim açılmam varmış
Mom3834 Sude-96 aaaa.. bebek nerde rahime yaklaşmış mı ? Durduruyorlar merak etme o açılmayı iğne ve ilaçla.. rahat ol.
Sude-96 Mom3834 Bebeğin pozisyonu ile alakalı bir sıkıntı yokmuş da işte açılma olmuş aynen iğne ilaç veriyorlar sürekli