Civcivinannesiii neyse bırakmayım hocama güveneyim kaç senelik doktorum sonuçta herşeyimi biliyo ☺️
Ben progestanı 14.haftaya kadar her gün günde 2 tane vajinal kullandım, ilk 2 ay günde 4tü. Proluton haftada 1, hatta uçağa binmeden saatler önce vuruldum doktor öyle yap riske atmayalım dedi. Orda kullanma bi daha kanama olmadığı sürece dedi. Maşallah bir sorun olmadı. 14e kdr kullandım yani. İyiki öyle olmuş, büyük olumlu etki ettiklerini düşünüyorum 2 ilacın da 🤗
Bülent hocanın tahmini de çıkar kesin. İkisi de süper hocalar. Bizimkini 12+3te tahmin olarak söylemişti ama ben emin olmuştum. 12de net görüyomuş çünkü sekreteri de öyle dedi, bu forumda başka bir hastası da. 16da burdaki doktor net erkek dedi.
Ya burdaki sanırım 22de herşeyi olgunlaşır ve tam detaylı ultrason yaparız diye düşünmüş olabilir. Ben de şükür hareketleri hissediyorum diye bekleyelim dedim eşime. Yoksa 4 haftada gidecektim. Cem hoca beni max 3 haftada çağırıyordu. Beklemek çok zor bi daha böyle beklemem zaten inşallah.