1999luanne eğer troid hastasıysan kadın doğum doktorun daha özenli olması gerek. Ben 1.5 aylıkken tahlil yaptı simdi 3 ayligim bugün yine yaptı düzenli olarak yapıyor. Her gidişte kilo ve tansiyon mutlaka bakıyor. Bence doktor çok önemli bir gebe için. Çünkü çok hassas oluyoruz ufak birseyde korkuyoruz doktorun motivasyonu ve bilgi vermesi çok önemli. Eğer özele gidemiyorsan devlet hastenesinde başka doktora bakmanı öneririm. Anladığım kadarıyla senin doktor biraz ilgisiz .ilgisiz olunca da kafanda soru işaretleri kalıyor