Sedaakgulx 8473Seyma tesekkur ederim şimdilik ıyiyim inşallah bi daha öyle olmaz diye dua ediyorum. Sağ saglim kavuşalım bebeklerimize insallah
zeynepozcn 8473Seyma Canım hemopropin krem öneririm düzenli kullanımda çok iyi geliyo doğal içerikli bi de kimyasal yok içinde
elifemirasaf 8473Seyma ben de var hemoroid normal Doğum yaptım ıkınmayla içinde olan kısımlar da dışarı çıktı dikişlilerim de çoktu bi süre oturamadım ayakta emzirdim falan benim için çok zordu kabız olmamak için deşurup kullandım hep