8473Seyma Normalde de basurum vardi ama bugun agda yaparken farkettim ki baya bir artmis disari cikan basur memeleri.kanama ve agri yapmiyor ama boyle olupta normal dogum yapan var mi acaba icinizde tamamen hamileyken pörtledi bu. Hic kabiz olmamama ragmen
BirMuallime 8473Seyma benim de o şekildeydi ağrı acı yoktu hala da yok ama bazen tuvalette kanama yapıyor doğum yapalı 6 ay olacak
Tugce-dh 8473Seyma ben de bunu merak ediyordum ben de hiç kabız olmadım ama dediğiniz fibi dışa doğru bazen çıkıyor bazen kayboluyor 🤷🏻♀️
Sedaakgulx Tugce-dh disa doğru çıkınca zeytinyağı veya kantaron yağı ile içeri doğru ittir. Genel cerrah içeri doğru hep ittirmelisin çıktıkça dedi
Delal123 8473Seyma bu benim ikinci gebeliğin son atımdayım 2 yok önce kuzuma doğum yaptığım da dikişlerim dikilirken doktor keşke bağdır olduğunu söyleseydin normal doğumda iyi olmaz demişti şimdi yine var söyledim de ama yine normal doğum diyorlar
8473Seyma Delal123 eveet iste tam olarak korktugum bu. Yapilan kesiyi engelleyebilir o disari cikanlar ya da dikişi
1999luanne 8473Seyma kaynanam bizim gelini zayıf et yediği Yok tâbi basur olur dedi de bugün 😅 işte büyükler saçma sapan konuşuyorlar ne alaka zayıflık mesela onun için sordum kusura bakmayın
8473Seyma 1999luanne aslinda tam tersidir yaa et yemek kabizlik yapar baharatli yemek falan basur ondan olur zaten😂 Gül geç böyle seylere
Sedaakgulx 8473Seyma bende de var baya da var hatta 6 tane. Kanamaliydi bi tanesi ama hem genel cerrahi engel değil dedi hemde kadın doğum doktoru dedi. Yani sen iyi hissediyosan sıkıntı yok. Bol bol sıvı beslen kesinlikle kabız olmamaya çalış. Arada bir kaşık zeytinyağı iç. Kayisi ye. Ben çok çektim iki hafta kalkamadım sen çekme insallah.
8473Seyma Sedaakgulx Sedaakgulx çok gecmis olsun insallah tez zamanda iyi olursunuz çok tesekkur ederimm…
Saltukbugra-Annesi 8473Seyma Bende doktoruma danıştım bu durumu normal doğum istiyorum eğer sağlık durumlarimiz el verirse ama hemoroid engel mi diye kesinlikle hayır dedi belki biraz şişer ama doğumdan sonra tedavi edilebilir dedi o yüzden şuanda önceliğimiz normal doğum tabii şartlar uygun olursa 🙏🌸
Sedaakgulx 8473Seyma tesekkur ederim şimdilik ıyiyim inşallah bi daha öyle olmaz diye dua ediyorum. Sağ saglim kavuşalım bebeklerimize insallah
1anneadayiii 8473Seyma benim vardı normal doğum yaptim 10 gün önce İnan daha son haline bakmadım ama ağrı filan yok