Ahsen34 7 haftalikken düşük yapmistim.kurtaj olmamistim dogal surecte tamamen kaybetmistim maalesef. Uzerine 1 kez regli olmayi bekledim ve 2.ay tekrar hamile kaldim.şuan 38 haftalik hamileyim.allahim kismet ederse bugun yarin bebegimi kucagima almayi bekliyorum.allahim size de en sagliklisini hayirlisini nasip etsin.