Bsrydmr valla ben gebe kalmadan asla bozmuyordum ama simdi boğaz durmuyor herşey olduğu halde nefis işte, ama bende imkansız bişey olmaması direk krize giriyorum gibi oluyorum mide ağrısından ölüp çıkarmadan rahatlayamıyorum, kusma olmazsa da dehşet bi vucut ağrısı yorgunluk kaşıntı