Zeynepnacar Zeynepnusret kız senin yarın doğumun var uyuyamıyon biz şimdiden zombi gibi dolanıyoruz evde 😂 bu arada Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla al bebeğini kucağına 😊
BuFi2012 Zeynepnusret olsun canım. İnşaAllah kolay geçer zorlanmassın. Bebeğinide sağlıkla kucağına alırsın inşaAllah
Pinkmom BuFi2012 Benim bebeğim hep baş aşağı pozisyonda yanlamasına duruyor:)) Onun için hiç ağrı sızı yaşatmadı bana paşam:) Nasıl geçti muayne ne dedi dr?
BuFi2012 Pinkmom tahmini doğumun 3 hafta sonra olduğunu söyledi. Ağrılarımında son ayda normal olduğunu söyledi. Magnezyum içebilirsin günde 2 defa dedi... haftaya çatı muayenesi yapcak bakalım