Pinkmom amin canım.evet bi kaç sefer midemle ilgili açmıştım post :) o günlerde gelip geçti çok şükür baksana. Ben normal istiyorum inşaAllah benimde korkularım var elbette ama sezeryandan daha iyi olacağını düşünüyorum... sezeryanın sonrası berbat... yarın randevum var bakalım aslında hersey çatı muayenesinden sonra belli olacak heralde.. bebeğin döndümü canım