muges44 kontrol ederler canım son haftalarında. Açıklık varmı darmı diye. Bişey demiyorlar ama dar geniş VS 🤣 41 E kadar bekletiyorlar doğum içinde. Acile gitme durumunda illa sancı su kanama falan olması gerekiyormuş bende öyle duydum açıklık falan yoksa sancın azsa eve gönderiyorlarmış sıklaşsın öyle gel diye. Doğrusu budur belkide bilemedim. Bende bundan korkuyorum anlamam su falan sızsa diye bilemedim ya üf 😥 ilkte zaten hastanedeydm oyğzden kafaya takmamıştım bunda nasıl, olur bilemedim.