2baby1moms Çok zorlu bi süreçten geçmişsin canım. Gelmiş geçmiş olsun inşallah sağlıkla büyüt. Evet afedersin kıçınıda yırtsan almıyorlar tabii sezaryene. Tek isteğim olabildiğince evde sancı çekip hastaneye öyle gitmek, devlete bu şekilde ilerleyip gitmek tek çözüm gerçekten. Hayırlısı olsun🌸