Deletedmom93284 haaa tamam ☺️
Kafam benim kızımın adı ilay cennet
Enyes ilay adını karıştırıyorlar mu çok sorun oluyor mu
Zeynep Öykü koyucam 💕
Biz de Gülce olarak düşündük sizce nasıl 😊🌸
Kafam Nilay’la çok karıştırıyorlar ama çok umursamıyorum 🙃
Enyes eşim de karıstıranlar var diye cok istemiyor şimdiden dilay nilay ilayda diyolar 🤔
Fadimegr elen
İz güneş koyucaz biz kizimizin adini🎀