Deletedmom93284 Fadimegr kulağınıza hoş gelir mi bilmem ama manevi anlamı olduğu için Asya koyacağım inşallah kızım olursa ☺️
Fadimegr Güzel isim canım rabbim adıyla yaş alsın inşallah cok kararsızm bi kaç isim bulup icinden secicem artık
Deletedmom93284 BabyBabyy01 yehuu ne kadar çok asyacı varmış🙈🥺 benim kızım olmasa bile siz koyarsınız artık
Mrv1007 Fadimegr farklı değil ama fikir olsun diye yazıyorum. Kızımın ismi Ada olacak, kızkardeşim hamile onun ismi de Güneş olacak. Yeğenlerim var Hazal ve Miray. Ablam da kızı olursa Zeynep Vera koyacak 🤣 Bizim ailede isim listesi bu şekilde 🤣🤣