Papatyanne33 Az önce muaneden çıktım amniyon sıvının sınırda olduğunı söyledi doktor bu durumu yaşayan varmı herhangi bir zararı var mı?
Lokumunannesii Papatyanne33 sınırda derken fazlalık olarak mı dedınız eğer öyleyse bende de var iki genelliğimde de oldu bir sorun olmadı şekerime bakıldı şekerim yoktu sanırım genetık. Erken Doğumu tetikliyormuş kızım gelmek bilmedi bakalım oğlum ne vakit gelir
Filiz1 Papatyanne33 benimde suyu bi tık fazlaymış sınırdaymış dediler 22 haftalıkken böyle denildi 23 haftalıkken şeker yüklemesi yaptım şekerim sınırda cıktı diyet yapıyodum 10 gündür diyete cok uyamıyorum bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar 29 haftalığım şuan
rojda2121 Papatyanne33 benimde gebeligin ortalarından beri fazla doktor seker olabilir dedi baktı sekerim yoktu yapısal demekki dedi haftasıda onden gidiyodu suan 36 dayım bi sorun olmadı şimdiye kadar 🥰
Lokumunannesii Papatyanne33 30+5iz ama iki hafta öndeyiz gebelık basından beri biZimde suyumuz fazla doktor şekerden şüphelendi şeker yok genetik olabilir denildi kızımda da öyleydi
alparslanannesii1661 Benimde fazlaudi sekerimde cikmadi kilom vardi biraz 32 de diyete basladim sıkı bir diyet ondan sonra normale döndü suan diyetime devam ediyorum
alparslanannesii1661 Papatyanne33 diyet listemi yazamam çünkü kaniniza idrariniza kilonuza göre size özel diyet veriliyor benimki cok sıkıydi zeytin bile yoktu mesela ama sizin listenizde olabilir kadin dogum doktorunux diyetisyene yonlediriyor zaten
Filiz1 Papatyanne33 diyetisyene yönlendirmişlerdi gittim neredeyse hersey yasak başlarda cok acıkıyordum
alparslanannesii1661 Filiz1 bende listeyi elime verdiklerinde aglicaktim nerdeyse😂 nasil doyucam ben bu halimle diye
Papatyanne33 alparslanannesii1661 Yok sadece hamur işi tatlı tuzlu yeme dedi hergün bir maden suyu iç dedi süt yumurta yoğurt ye dedi
alparslanannesii1661 Papatyanne33 karbonhidrat i kesin inanilmaz farkediyo ben beyaz ekmegi kestim rahatladim mesela
lovefool Filiz1 limon yasak mıydı gerçekten. Çok fazla limon tüketiyorum yemeklerde. Şekerli olduğu için mi
alparslanannesii1661 Papatyanne33 tam bugday ve cavdarli vardi listemde onu yedim elma hakkim vardi gunde onu sut veya yogurtla yedim bol bol sulu yemek yedim tatlinin her türü yasak fast food falan yasak yani zararli olan hersey yasak
Filiz1 Papatyanne33 fırında satılan tam buğday ekmek tadı güzel marketlerden aldığım tam buğday ekmek cavdar ekmeği tadı cok ağır geliyodu fırındaki güzel