seda_94 ilk hamileligim de kızım oldu 4 ay bulantı ile geçti şuan 24 haftalık hamileyim kızım olacak ve hiç bulantım olmadı çok rahat geçti şükür bir arkadaşımin da kızı var bulantısı falan çok olmuştu şimdi oğlu olacak a yine çok kotu bulantıları devam ediyor bunyeyle alakalı cinsiyetle değil canım