Kafam seda_94 ben 34.haftamdayım ilk üç ay zaten bulantı işhatsızlık vardı hep bi ara geçti ama yine bulantılar oldu son iki haftadır aşırı şiddetli devam ediyor
seda_94 Bademcim bence öyle düşünüyorum ancak 9 haftalık bebeğim mide bir bulantım yok diye erkek diyorlar
Dry2534 Bademcim benim oğlumda bulantım yok diyecek kadar azdı bunda çok vardı ve kızım olucak ama bunyeden bünyeye degise biliyor erkek olupta mide bulantısı olan çok arkadisim da var tabi
Selin12- seda_94 benim çok fazla mide bulantim oldu 3.hamileligim üçünde oldu üçünde kiz ikizimde de çok aşırı mide bulantısı oldu ve onun oğlu var bu genetik canım Annene sor sana hamileyken nasılmış genetik oluyor
PrensesFiona seda_94 gün içerisinde bulantım sadece ilk 3 ay oldu ama az oldu şükürler olsun. Ama her sabah düzenli çok aferdersin boş boş öğürme seansım oldu 5. Aya kadar 😅 hatta hala arada oluyo
Busra_gunyuzlu seda_94 bana çok çok cokkkk saçma gelıyor böle şeyler ya yalan şeyler erkek de de olur kız da da ınsan dan ınsana degısır bence bıde bu çıktı 😅😅😅😅😅😅
Tugbatugba-8181- seda_94 ilk çocuğum kız başlarda hiç mide bulantım olmadı 3. Trimesterda başladı bulantilarim
Asyaveannesi36 seda_94 benim bebeğim kız hiç bir bulantım ağrım halsizliğim olmadı 28.haftamdayım daha yeni yeni ağırlaşmaya başladık cinsiyetle alakası yok ama bu durumun 😌
polyanne seda_94 ilk çocuğum kız hiç bulantı yaşamamıştım sadece yediğimden kaynaklı 2 3 kez yaşadım şimdi oğluma hamileyim bunda da hiç yaşamadım