Funda2735 Sezaryen olacak kızlar, çatım ve muayenelerimde uygun olmadığım anlaşıldı Tavsiye alırım Veee çokça dua 🙏🏻 🤲🏻
Mnkfslyem Funda2735 Allah yardımcınız olsun çok rahat bir doğum ve sonrası geçirin inşallah yavrunuza sağlıkla kavuşun bende 6 gün sonra gün almaya gidicem doğum için çok heyecanlıyım Allah hepimize sağlıklı hayırlı bir şekilde doğum ve yavrularımıza kavuşma nasip etsin inşallah 🥰🤗🤲
Selin12- Funda2735 spinal olacaksanız yanınıza neskafe alın ve bitter çikolata alın bol bol su için birde genel de olsa spinal de olsa ilk ayağa kalkarken sakın yere bakmayın karşıya bakın çünkü başınız döner tansiyonunuz düşer
Ser_Bus_11 Funda2735 Rabbim yar ve yardımcın olsun kuzum sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah 🤲♥️
Funda2735 Mnkfslyem çok teşekkür ederim canım 🙏🏻🥰 rabbim sana da en güzelini yaşatsın senin neden sezaryen?
Mnkfslyem Funda2735 amiiiin inşallah ya hepimize 🥰 bebiş biraz tombiş olucakmış zor olur dedi doktorum risklerden korktum bende zaten sezaryen istiyordum bende isabet oldu biraz diyebilirim 😊
prensesimveannesi nslhnyldz çatı muanesi yapılıyor normal veya sezeryan ona göre söyleniyor. Çatı uygun değilse sezeryana gün veriliyor
Selin12- nslhnyldz evet yapıyorlar devlet hastanesinde o mecbur mus ben iki kere sezeryan ile doğum yaptım ikisinde de çatı muayenesi yapıldı
Angela Selin12- 2. Denemede anca kalktım bayiliyordum ilk bebegimde de öyle olmuştum. Kesinlikle hastane odasından sesleniyorum yere bakmayın. Ve sürekli yürüyün yoksa gaz büyük sıkıntı
Nermin70 Selin12- ayy saka mi bu ya sezeryan olucagi belli oldugu halde neden yapiyolarki bende rahattim muayene olmucam diye 🤦
Selin12- nslhnyldz özeli bilmiyorum maalesef ikinci doğumum özel hastanede oldu ama devlet hastanesi sevk etti
prensesimveannesi nslhnyldz Hayır özelde yapmıyor benim doktorum sezeryan ise neden yapılsın. İlk doğumunuzmu olacak sezeryan sebebi ne
Sedaa11 333 canım ilk ayağa kalkış kıyafet olarak önlükle mi oldu ve kendi dpend ini pijama takımını ne zaman giydin
Esrakly Funda2735 gününü ne zaman aldınız benim yarın kontrölüm var 36 haftalığım tam olarak yarın çatı yapılır mı ve Çarı yapılırsa hemen söylüyorlar mı normal doğuma uygun veya değil
Funda2735 Esrakly günü 37 nin içinde verdi , aslında beni o hafta doğuma alacaktı korka korka bu haftaya kadar bekledim 😬
nslhnyldz prensesimveannesi evet ilk doğumum olacak benim plesantam aşagıda rahim ağzını kapatmış durumda buda normale engel.