PembeLia amiiin canim amiiin. Her zaman dilimde zaten her anne adayi icinde dua ediyorum. Bende sezaryandan cok korkuyorum onceden ameliyat oldugum icin bicak izinin ne oldugunu cok iyi bikiyorum 1 hafta hep annem yataktan kaldirdi yatirdi. Dikis yerlerime esofman pant beli falan denk geldignde hep cok agrirdi. Ki gecmesi tamamen 1 seneyi buldu. Hemen sizliyordu orasi boyle bir tumsek gibiydi. Ve gazimi cikaramamistim. Sezaryandada gazi cikarmak onemli. Ben gazimi cikaramadigm icin 4 gece yattim hastanede. Bir suru lavman yapildi yine olmadi. Belkide bunlari yasamasaydim bu kadar sezaryandan korkmazdim. Belkide bu kadar normal istemezdim. Rabbim ins gonlume gore verir. Sizin gibi hastaneye gittgmde o kadar acikligm olup inanamam dogurduguma 😊💕