PembeLia Herkese merhaba, 9 ay boyunca hep doğum hikayeleri okudukça dinledikçe, Allahım bu günleri görebilecek miyim acaba birgün bende doğum hikayemi paylaşabilecek miyim diye düşünüp durdum hep doğum yaptığım günde dahil.Şükürler olsun yazmak nasip oldu.Bizim hikayemiz tamda perşembe günü başladı aslında her zamanki gibi bir gündü ama bir o kadarda değildide o gün çok halsiz, yorgun hissederek uyandım ve sürekli yattım diyebilirim hiçbir şey yapmak istemedim akşama kadar.Sonra akşam oldu Doğumla ilgili ıkınma ve nefes videoları izledim ağladım duygusallaştım Allahım dedim nasıl olacak ne yapıcam ben yapamıycam dedim.Sonra gece yatma vakti geldi hafif adet sancısı gibi bir sancı hissettim doğum yakın galiba dedim, onun belirtileridir sonra gece 4 gibi lavaboya gitmek için uyandım hala adet sancısı gibi devam eden bir Ağrı vardı karnımda bir an birşey akmaya başladı ve tutamadım böyle sümüksü birşey ve onun ardından sık sık idrarım geldi eşime söyledim hemen hastaneye gidelim vs dedi dedim yok belirti bunlar, kalktım evi vs toparladım derken annemi aradım 5-5:30 gibi hastaneye gitmeye karar verdik belki Doğum olursa diye hemen abdest alıp Meryem ana otunu suya koydum Yasin okumaya fırsat olmadı ama sureleri okudum ve 3 yudum içtim hastaneye acilden giriş yaptık hemen doğumhaneye aldılar muayene için muayne oldum birazdan doğurursun dediler ben şok meğer gittiğimde 5-6 cm açılmam varmış herkes çok şaşırdı.Sonra lavman yapıldı nstye bağladım hafif hafif sancılar şiddetlendi ama daha vardır diyorum sonra ıkınma hissi gelmeye başladı geldikçe ıkın açılman olsun dediler öyle yaptım.Sonra tamam hadi seni Doğuma alıyoruz dediler sanki rüyada gibiydim.Çatala çıktım ve o an istemsizce ıkınma geliyor ve ıkınıyorsunuz bir kaç kez ıkındım kesi yapıldı ve biran kızımı kucağıma verdiler anlamadım ne oldu nasıl oldu 3-4 ıkınmada kızım kollarımdaydı 7:25’te dünya durdu sanki.Kollarımda olmasına rağmen inanamadım hala gerçek olduğuna nasıl yani ben doğurdum mu diye düşünüp durdum.Sonra dikişlerim yapıldı vs doğumhaneden çıktık çıktığımda eşim koşarak bana sarıldı ve ağladık.O duyguları o günü anlatmanın tarifi mümkün değil o yüzden o bölüme hiç girmiycem.Hamile arkadaşlarıma diyebileceğim tek şey korkmayın benim kadar korkarak Doğuma giden birisi yoktur belkide sürekli ben yapamıycam deyip durdum 9 ay boyunca.Zamanı gelince herşey nasıl planlanmışsa öyle oluyor İnanın buna kalpten, şükürler olsun ben atlattım ne olduğunu anlamadan geçen bir Doğumun oldu sürekli rabbi yessir ve ayetel kürsi okudum ve inanın ebeler dahi çok şaşırdı olayların gidişine Allah’a kalpten teslim olun ve bol bol dua edin gerisi su gibi akıp gidiyor zaten.Şimdi kendimden bile sakındığım meleğim uyuyor, evimizde onun nefes alış sesini duyarak yazıyorum Elhamdulillah.Emme ve süt konusunda sıkıntılarımız var düzelir inşallah.Merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz biraz uzun oldu herkese kolay ve hayırlı doğumlar diliyorum. 😌
IlaydaOrhanKopuz PembeLia Öneclikle hayırlı olsun canım Allah sağlıklı sıhhatli hayırlı ömürler nasip etsin meleğine ailecek birlikte geçireceğiniz🙏🏻🌸 Ben şunu merak ediyorum çatı muaynesi 🤦🏻♀️ Gözümü korkutuyorlar da ..
ummucan PembeLia maşallah ya ❤darısı bizim başımıza insallah Allah evladınızla çok güzel günler görmeyi nasip etsin 😊
Semaselcuk PembeLia cok guzel bi hikaye gercekten allah anali babali büyütmeyi nasip etsin benim de son haftam. Kac haftalik dogum yaptınız ve acilma o kadar nasil oldu neye borclusunuz :) dikisi ve kesigi hissettiniz mi tekrardan gecmis olsun
pnrylcn PembeLia rabbim saglikli uzun hayirli omurler nasip etsin size ins 😊 ne guzel anlatmissiniz. Ins banada normal dogum nasip olur. O duyguyu tatmak o kadar cok istiyorum ki boyle normal dogumlari okudugumda hep dua ediyorum Rabbima banada bu hissei yasat diye. Ins bende sizin gibi sansli olurum 😊 sutunuzle kalin ins 💕
Mseyyide Ne güzel Allah bize de nasip eder inşallah. Inanın bende cok korkuyorum o an ne yaparim bilmiyorum böyle güzel hikayeler okuyunca rahatlıyorum. Allah bebeginize ve size sağlıklı uzun ömürler versin 🤩🤩
PembeLia Mseyyide Amin Allah razı olsun, aynı şeyleri birebir bende yaşadım hep derdim ki ben doğurursam herkes doğurur o derece Yani hiç korkmayın bol bol dua edin. ❤️
Denizkizi Masallah Allah yavrunuzu size bagislasin darisi basimiza bende cok korkuyorum nasik dogurcam diye ins sizinki gibi kolay gecer 😊
PembeLia IlaydaOrhanKopuz Bende o kadar korkarak gittim ki anlatamam ama Çatı muaynesi hiç korkulacak birşey değilmiş gerçekten rahat olun.😌
yumos PembeLia allah razı olsun gerçekten bunları duymaya ihtiyacımız var vakit yakın herkes zor zor diye kazındırıyor beynimize sizin mesajı okuyunca doğurasım geldi
PembeLia Semaselcuk Amin inşallah.38+6da oldu ve bu zamana kadar hiçbir belirtim yoktu.Açılma inanın bende anlamadım hissettiğim sadece adet sancısının biraz şiddetlisiydi Meryem ana otunun ve duaların etkisi olduğunu düşünüyorum arada hurma yedim ve son 3-4 gün hakiki zeytin yağı içtim bir tatlı kaşığı dikişten bende çok korkardım çok hafif hissediliyor oda dayanılmayacak gibi değil biran önce bitsin istiyorsunuz sadece.
PembeLia pnrylcn Çok teşekkür ederim inşallah, dua edin bol bol inşallah normal ve çok kolay bir doğumunuz olur sizin hikayenizide okuruz burdan.Rabbim nasıl bir yol çizdiyse öyle ilerliyor korkudan sezaryen olmayı dahi düşünmüş birisiyim ama hep dedim hangisi benim için hayırlıysa o olsun.😌
PnarDemirCyln PembeLia merhaba Rabbim analı babalı büyütsün inşallah güzel hayırlı ömrü olsun 🤲 bir şey sormak istiyorum Meryem ana otunu suya koyup suyunu içtikten sonra Sudan çıkardınız mı tam olarak nasıl oluyor 😏
Mseyyide PembeLia peki bebeğin dogum kanalından geçtiğini hissediyor musunuz ve o an acı veriyor mu 👶🙈
PembeLia Mseyyide Hiç hissetmedim ıkındığınız için bir rahatlama oluyor ama bebek birden kayıyor ve o an hiç anlamıyorsunuz rahatlıyorsunuz anında ıkınıken birşey kaydı ve kollarıma verdiler titriyorsunuz sadece.😌
pnrylcn PembeLia amiiin canim amiiin. Her zaman dilimde zaten her anne adayi icinde dua ediyorum. Bende sezaryandan cok korkuyorum onceden ameliyat oldugum icin bicak izinin ne oldugunu cok iyi bikiyorum 1 hafta hep annem yataktan kaldirdi yatirdi. Dikis yerlerime esofman pant beli falan denk geldignde hep cok agrirdi. Ki gecmesi tamamen 1 seneyi buldu. Hemen sizliyordu orasi boyle bir tumsek gibiydi. Ve gazimi cikaramamistim. Sezaryandada gazi cikarmak onemli. Ben gazimi cikaramadigm icin 4 gece yattim hastanede. Bir suru lavman yapildi yine olmadi. Belkide bunlari yasamasaydim bu kadar sezaryandan korkmazdim. Belkide bu kadar normal istemezdim. Rabbim ins gonlume gore verir. Sizin gibi hastaneye gittgmde o kadar acikligm olup inanamam dogurduguma 😊💕
PembeLia Mseyyide Tabiki Doğum sonuçta canınızdan can çıkıyor ama bebeğin çıkış anı doğumun en kolay anı.😌
PembeLia Mseyyide Dayanılmayacak gibi değil diyelim, benim Doğuma yakın arttı sancılarım başlarda adet sancısı gibi hissettim çok şükür.
Mseyyide PembeLia insallah benim de aynı olur ağrı esigim yüksek ama yine de en az sancıyla atlatırsam benim icin kâr 😊