Ekocova Emilyamir benimde ilk hamileliğim ve ufacık bi değişiklik beni hep korkuturdu.yaşadığımız kaygılar herkes için geçerli bn ayda bir kontrole gidiyorum emin olun bebeğinize bir şey olursa vücudunuz illaki tepki verecektir içiniz rahat olsun.suanda 36+6 haftalık hamileyim dahs dün gece sırtım çok ağrıyor diye acile gittim bir şey çıkmadı çok şükür 🤣 anlayacağınız zaman ilerledikçe kaygılarınız artacak ama kendinize buna kaptırmayın hareketlerini hissedince bir nebze rahatlarsınız bu süreçte size tavsiyem bol bol dinlenin eğilme kalkma ağır kaldırma uzanma gbi işlevlerden kaçının yüz üstü bile yatabilirsiniz rahat olmaya Ve keyfini çıkarın 🥰
Ouzc Emilyamir hiç kizilacak bi şey değil bence çok normal ben de böyleydim hatta hala böyleyim insan korkuyor korkmasa bile sürekli görmek istiyor başta. Ama ne kadar stres yapıp olumsuz düşünürsen bu süreç o kadar zor geçiyor benim öyle oldu çünkü buliliyorun zor ama elinizden geldiği kadar iyi düşünün. Doktorunuz çağırdığı hafta gayet normal kalp atışını duyduktan sonra ayda bir çağırıyorlar. Ama özel hastaneye gidiyorsanız 10 gun içinde gidip ücretsiz bi şekilde tekrar bebeğinizi görebilirsiniz tabi buna gerek yok bence alışın. Onu ultrasonda görmeyi beklemek özlemek falan bunlarda güzel duygular tadını çıkarmaya bakın. 😍
ruveyda98 Emilyamir sürekli ultrasona gitmek iyi değilmiş doktorum hep öyle der. 4 haftada gittim o zaman 6 haftalık sanıyordum geç döllenmeymiş meğersem sonra 6. Haftada kalp atışını dinlemeye çağırdı. 13 haftada cinsiyet öğrenmeye ve en som 24 haftada detaylı ultrasona gittim bir daha 32 de gitmeyi düşünüyorum bir sıkıntı olmadığı sürece çağırmıyor
caganin_annesi Emilyamir ben sekizde gittiğimde doktorum istemişti ama orda artı bir ücret ödememek için devletten sıra alıp 10. Haftada yaptırıp sonuç gösterdim kendi doktoruma. Nerdeyse 8 tup kan verdim baya detaylı baktılar, idrar aldılar sadece karaciğer enzimlerin yüksek denildi onunda tekrar verdiğimde normaldi sıkıntı çıkmadı şükür.
Aselinkooo Emilyamir kontroller ayda 1 olur canım 😊 her gittiğinde de tahlil veriliyor gene tarama zamanları oluyor Bi sorun yok yani. Kötüyü düşünme güzel düşün güzel olsun
ikiprensesannesiii Emilyamir başlarda ayda 1 gitmen çok normal. Benim 2.gebeliğim şuanda ve düzenli gitmiyorum açıkçası. İlk gebelikteki pimpirik olmuyor 2.de. Kaybetmekten herkes korkuyor tabiki de işte hareketlendikçe veya göğüs hassasiyeti başlayınca rahatlıyorsun o belirtiler olduğu için. Hani birşey olsa belirtilerim olmaz diyorsun.
Derin0712 Emilyamir bir sorun gorseydi daha cik cagirirdi normali ayda birdir kontrolun bnmde o sekilde ilerledi
Esmaaaa_ Ben 1,5 ayda bir gidiyorum bazen daha fazla😊 sıra aldım iki hafta sonrasına gidene kadar 2 ay oluyor. Ve ALLAH nasip ederse doğuma 1,5 ay kalıyor
Laleozkan_09 Emilyamir şikayetiniz olmadığı sürece ayda 1 gitmeniz gerekiyor. Çünkü ultrason bebeğe zarar veriyor. Merakınızı anlıyorum ama bebek için zararlı.
Kbrbisi21 İlk zamanlae oyle yapiyorlar sonrasinda artik bebegin tum herseyi olusmaya basladikca 2 haftada bir gel diyorlar hoş doktordan doktorada defisir bu simdi mesela benim 10 gunde bir gel diyorlar 37+3 olduk ama 32. Haftadan beri 10 gunde bir gidiyorum
Gulra Emilyamir aynı haftadayız seni o kadar iyi anlıyorum ki. Cok etkileniyoruz belkide ama ben bugün normal bir idrar testi verdim ve idrarımda enfeksiyon olduğunu öğrendim hiçbir belirtim yok doktor antibiyotik verdi ama kullanmada cok kararsızım. Bende senin gibi özen gösteriyorum kuruyemişler ayranlar meyveler günde en az 2 lt ve fazlası su. Hergün düzenli iç çamaşırımı falan değiştiriyorum ona rağmen böyle birşey çukması beni endişelendirdi.
Emilyamir Gulra Hamilelikte ne kadar dikkat etsende enfeksiyon riski oluyor galiba bedendeki değişikliklerle bağlı.Ama korkma hem doktorun yazdıysa sorun olmaz bence.Allah korusun seni ve bebeğini🤲🏻❤️
Seminn Emilyamir bende senin gibi 1 ay süreyi çok uzun buluyordum ama hiç beklemek nasip olmadı yani enfeksiyon şişlik bulantı derken ayda 2 kere gider oldum.son ayımda 3 günde 1 gidiyordum doğsada kurtulsam hastane yollarından derdim😃. Tadını çıkarın. kendinizi takip edin herşeyi yiyin ama kararında yiyin bol bol dinlenin🤗