Emilyamir ben sekizde gittiğimde doktorum istemişti ama orda artı bir ücret ödememek için devletten sıra alıp 10. Haftada yaptırıp sonuç gösterdim kendi doktoruma. Nerdeyse 8 tup kan verdim baya detaylı baktılar, idrar aldılar sadece karaciğer enzimlerin yüksek denildi onunda tekrar verdiğimde normaldi sıkıntı çıkmadı şükür.