28+1 gittim 1652 gram dedi 2 hafta ilerideymiş . büyük oğlumla kızımıda 4000 gram doğurmuştum bu geçecek abisini ablasını dedi doktor . çok yemek yemiyorum özellkle yedigim şeyler yok peki normalmi dedim doktora bebek sen ne yaparsan yap alacaksa alır dedi sağlıklıysa kilosuna çok takılmamak lazm hanımlar . ☺️