camellia ben yerlere yattım vallahi artık beni kesin dedim ama bilmiyorum doktorlar açılmam 6 cm olduktan sonra bir ilaç verdi delirtti beni ya normalde adet ağrısı çok çekerim sırf o yüzden normal doğum istedim azalır belki dediler diye ne kadar süreç kötüde olsa doğurdunuz an şükür diyorsunuz o ağrıları çeken siz değil gibisiniz evladınızın telaşına derdine düşünce unutuluyor 😊