17 yaşımda suni sancı ile doğum yaptım sabah 8 de bağlandı öğlen 4 gibi doğum yaptım
Ağrılı ama şey gibi düşünün hastasınız ve yatak da habire inliyorsunuz gibi yani öyle aşırı ölümcül derece de acısı yok :))) hatta o dakikalar çok zevkli oluyor 🤣🤣acaba ne zaman gelecek diye sonra bir an da ıkınma geliyor bebek geliyor diyorsunuz :)) hemen çıkartıyorlar doğumhaneye