Buket_dadas Merhaba güzel anneler size bir soru sormak istiyorum Akşemseddin Mahallesi, Doğan Araslı Blv. No:4, 34510 Esenyurt/İstanbuldaha önce bu hastaneye giden varmı
Merveii Buket_dadas Ben gittim ama nöbetçi doktora denk geldim. Hamileliğimin başlariydi. Doktora gitmeden önce 2 gün üst üste kan testi yaptırmıştım beta için. Doktorun bir dövmedigi kaldi. Ne gerek var abartmıssin vs diye. Hiç memnun kalmadim.
nevamm1 Buket_dadas canım sakın ha ben yaptım o hatayı çok pişmanım Hatice hanıma gidiyorum ilk haftadan beri randevulu gitmeme rağmen 2-3 saat beklediğim oluyor çok iyi bir doktor ama o kadar yoğun ki kapının onu pazar yeri gibi düzen yok disiplin yok kim içeri dalarsa öncelik onun tek başıma gittiğimde yine bekliyorum sıkıntı olmuyordu ilk haftalar zorlanıyordu beklemek ama şimdi maskeyle saatlerce beklemek eziyet oluyor.birde kalabaliktan nefes alınmıyor küçücük koridor eşimle gidince daha büyük problem adam bekleyemiyor a kadar daha bugün gittik son haftalar ve biraz riskli gebelik olduğu için eşim benimle geliyor ve çok kötü kavga ettik çekti gitti beklemeye dayanamadı.baska doktora gideceğiz diye tutturdu ama bu saatten sonra başka doktora gitmem çok zor.o kadar kalabalık ki kapının önünü bugün dayanamayıp bağırdım artık hepimiz hamileyiz korona olsak birimizden bulassa kim verecek hesabını dediğim gibi.ama Hatice hanım çok iyi bir doktor kesinlikle suçu yok tamamen hastanenin düzensizliği kadın mecbur ameliyatlara girmek zorunda acil hastalari olabiliyor ama kesinlikle ayarlama yapılmıyor her gelene randevu veriliyor randevusuz gelene bile çıkın bekleyin sizi alicak deniliyor kesinlikle hasta geri cevrilmiyir yogun diye biraz uzun oldu ama içimi döktüm 😟
Buket_dadas Merveii malesef gercekden bende devlete aynı olayı yasadım daha 18 yasındayım ilk gebelik heycan panik var zaten ilk kontroler bide bendede ozamanlar ilk gittim adet tarihini sordu 23 nisandı ama o an unutum bana bagırdı iste sen nasıl unutursun bu sekildemi anne olucan insan hic unuturmu sonradan telefona bilerekden not aldım panik atak olurda tutarsa unutursam bakarım diye baktım dedim 23 nisan baslangic 30 bitiş ti bagırdı üzerime insan böyle bir tarihi unuturmu nasıl unutur bilmem ne ben sinirden kahkaha üstüne kah kaha atım bide hani eşimle eltimi de iceri almadı sana yemin ederim sesimi eşim duymus gülmüs dedimis eltime kesin buket doktoru beyendi kahkaha atıyor ilk defa böyle bir seyle karsılasıyorum demis eltimde sok icinde baka kalmıs sonra ben odadan cıktım direk aglayarak arabaya gittim ben bidaha hastameye gitmem diye gercekden allaha havale ediyor o kadın yüzünden benim piskolojim bozuldu doktora gidemedm bak tarama tesleri 2 veya 3 lümü ne test vardı yaptıramdım korkudan detaylı ultrason dahil yaptıramadım bide özel pahalıydı devlete gitim bide rahat girerim diye devlet daha güler yüzdür diye ne bebegimin ultrasonnkagıdını verdi nede kalp atısının sesini bide bende kis vardı iki tane yumurtalıkda ağrımm cok oluyordu oraya bastırmasanız diye uyardımm kadın afedersin sanki öküz de laf anlamıyor bastırdı ben agrıdan iki büklüm oldum resmen direk eve gitim dahada hastaneye gitmedim suan da yavrum 26 olucak yarın 25+6 suan eminnol adam akılı hic birsey ye gidemedim doktora rabim ahımızı koymasın hani bi laf varya paranlada parasızda rezil oluyorsun o misali geven bir doktora gitim nec buryeten eşimin zoruyla direk odaya girer girmez hocam bende oanik atak var simdiden söylüyüm olurda unutursam sizde kızacaksanız eyer ben hic girmeden cıkıyım dedim doktor güldü hata ilgilendi cıktım dur bakalım bunla nasıl olcak eşim doktorların bu halini gördügünden beri diyor ikinci cocugu yapmayalım nolur diyor bitane yeter de artar nolur gülüm o hataya düşmeyelim düşün artık🥺😭
Buket_dadas Merveii bu arada hangi doktora gittin kuzum ben suan da haticeye gidiyoeum oda saolsun telefonlarıma bakmıyor nede mesajlarıma ama uygun diye necburum buraya gitmeye devletler adam akılı ilgilenmiyor dogumuda bunlarda yapıcam galiba🥺 esancanda güzel hastane ıda cok pahalı sadece kürtaja 3 bin istedi dogum mu düşünemiyorum
Merveii Buket_dadas insan o an heyecanlı heyecanlı gidiyor. Güzel bişeyler duymak istiyor. Neymiş adet tarihim daha geçmemiş neden acele etmişim. Surat zaten on karış. Bende de 2 tane kist var. Bana diyor ki kıstın var. Dedim biliyorum. Resmen rezil olduk paramızla. Hayır insan o an ağzını açıp şoktan bişeyde diyemiyor. Şimdi aklıma geldikçe kızıyorum kendime. Keşke bir güzel bagirsaydim. Şu an avcılar hospitale gidiyorum. Doktorum da çok şeker aşırı memnunum. İnşallah sen de içine sinen bir doktor bulursun :)
Buket_dadas Merveii vallahbartık bir yerde sabit kalmak istiyorum cok sıkıldım simdiden artık dogum yapsamda kurtulsam diye dua ediyorum
Merveii Buket_dadas önce istinye Liv hospitale gittim ama fiyatı tuzlu geldi. Avcılar hospital evime de yakın yollarda mide bulantisindan ölmem diye oraya gitmeye karar verdim :) Aliye hanım Azeri bir bayan. Çok ilgili bilgilendirici. Merak ettiğim herşeyi sordum valla gayet de içimi rahatlattı :)
gly_frkn Buket_dadas Bende İstanbul Pendik’te oturuyrm Medipole gitcem özel saadet hanım çok ovuyorlar o doktoru normal doğum 2.750 zorunlu sezeryanla 3.750 isterseniz bı arstrn
Buket_dadas Merveii anladımm güzelim bayan doktor varmı sen hangisine gidiyorsun ve dogum ücreti ne kadar bir bilgin var mı ya
Merveii Buket_dadas Geçen sene 3000mış sezeryan. Bu seneki fiyatı sormadım hiç. Orda dogum yapan arkadasim Aliye hanıma git mutlaka demisti onun önerisiyle gittim bende
Gulonuz Merhaba kiptaş da oturuyordum . Etiklıfe cihan bey var harika bir doktor . Maalesef 8 ay önce malatyaya taşınmak mecburiyetinde kaldım . Şuan hamileyim elimde olsa gelip cihan beye doğurup dönerim 😂