Tugce0133 ozlemak42 Doktor konusunda şanslıyım özel doktor gibi elinden geldikçe yardımcı oluyor ama her doktor öyle değil maalesef ben çok dengesiz doktorlara denk geldim hiç umursamayan azarliyan
ozlemak42 Tugce0133 kesinlikle bende o yüzden çok istiyorum en azından bildiğim gittiğim doktor olsun
Minikannecik2 ozlemak42 cesaret edemedim ki sürpriz oldu bebeğim de kucuk aralarında 15 olacak 😅🥲 amin canım inşallah ♥️♥️
ozlemak42 Minikannecik2 😄 aaa benimde sürpriz oldu istiyorduk ama bı yıl sonra spiralim kırık ve kaymışti kötü bir doktora denk geldim parçası elime geldi dediğim halde yerinde ve seni korur dedi korumadi. 🙈 Olsun ya sağlıklı sıhhatli dogsunda kardeş kardeş büyüsün gitsinler canım ♥️🥰
ozlemak42 Ser_Bus_11 ben sadece kötü doktordan yana korkuyorum birine güvenmek bu konuda çok zor. 🤷🏻♀️
Omerin-annesi Azizinannesi2 tam olarak bilmiyorum canm sırayı beklerken 36 haftalık Bi bayan geldi ona öncelik verdiler aynı kadın dogumcuya gittik doktorun yanından çıktıktan sonra dedi doktoruma sordum sezeryan sizmi yapacaksınız diye yok demiş o gün kim varsa o yapıyormuş diye
Azizinannesi2 Omerin-annesi Allah Allah hangi şehirde yasiyorsunuz acaba öyle şey olur mu bı o zaman niye size geldik o zaman deseydiniz
ozlemak42 Esmaaaa_ doktorun bilgi alıyor sürekli ebelerden eğer acil bir durum olursa doktorun da giriyor doğuma
ozlemak42 Minikannecik2 belkide ben çok şanssızım bide benim vücudum kabul etmedi acı sızı içinde geçirdim o dönemi belki senin öyle olmuycak dene istersen canım. 😁
Elfvli ozlemak42 başta dediğim gibi 😊 değişme ihtimali yuksek yanlış yönlendirme yapmak istemedim. Ama.devlet hastanesi. Bence de kimsenin isini şansa bırakmaması, doğum.oncesi herseyi netleştirmesi iyi olur.