Bugün 37 haftalık oldum gidip sezeryan günü almam gerekiyor du ancak randevu bulamadım siramatikten şansımı denemek için erkenden gittim ama sadece 5 kişilik randevu açılmış ben alana kadar zaten almışlar şimdi napicam bilemiyorum doktor hanımdan rica ettim ama yardımcı olmadı randevu alman lazım dedi geçti hamilelere randevu sistemiyle bakmak kadar saçma bişey yok ne yani kim denk gelirse ona mi yapicaz doğumu bu mağduriyet degilmi 😒 acilden giriş yapsam sezeryan için o doktordan gün alabilirmiyim öyle yapan var mı hiç ?