Asli0611 yok ama ben çok kafaya taktiğim için olmamıştı sende bu kadar düşünme demek istedim. Üç ay çok az bir süre hem. Benim doktorum her kadının bir ayda hamile kalma şansının %10 olduğunu soylemisti. Ama biz sorunumuz yok bu ay kesin hamile kalırız diye düşünüyoruz. Öyle değil işte, kafana takma hamilelikte psikoloji çok önemli.