Asli0611 3 ay çok erken daha. Düzenli ilişkide hamile kalma şansı %20 zaten. Hele ki bir de stres faktörü girerse oran düşüyor. Bir bebeğiniz varmış zaten. Hiç bebeği olmayıp yıllarca bekleyenler var, üst üste bebek kaybı yaşayanlar var. Kendinizi şanslı sayıp oluruna bırakın bence. O zaman stres olmazsınız.