elfmoom Yaaniii alanında uzman olmuş doktor bana 5 ekimde 5 aylık olacaksın diyor. Gelecek ay kasımda 6. Ayda olacaksın diyor yine. Eşimde yanında 4,5 olmuyor mu hocam dediğinde biz yaş hesaplamıyoruz diyip bozmuştu. Yani kusura bakmayın beni sadece alanında uzman Dr.un söyledikleri ilgilendirir 😊 biz bu konu hakkında çok durduk şubatın ortasıda doğumum olacak şekilde konuştu. Boş yapmayalım 👋🏼