Melikemreclk Prensannesi21 Neden sezaryen olunca daha erken alıyorlar son güne kadar beklense ne olur
TugceTekin123 Melikemreclk son güne de bekliyorlar ama ilkinde baktılar normal olmuyor sezeryan :) devlet zaten almıyor direk
Melikemreclk TugceTekin123 33+5 deyim doktorum bebek kafası ilerde olduğu için üç hafta ilerde kafası 🤣🤣 koca kafalim galiba Sezaryen olma ihtimali var demişti özele gidiyorum sezaryen dahi olsa son ana kadar beklemek isterjm🤣🤣
Deryaiso TugceTekin123 hadi inşallah günler hızlı geçsin diye sürekli dua ediyorum inşallah bir an önce rabbim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🤲🥰