Sulegorkemakyol TugceTekin123 uygulamaya göre 39 ama sezeryan olucağım için 29 (tabi daha erken davranmazsa paşa )
MERVEANNEAsel Sezeryan olucam son 14 ama bebek besin almıyor 10 gündür 2.500 grm da kaldı böyle devam ederse salı günü sezeryan olucam 🙏🙏 37+1 haftalıgız
Melikemreclk Prensannesi21 Neden sezaryen olunca daha erken alıyorlar son güne kadar beklense ne olur
Deryaiso TugceTekin123 hadi inşallah günler hızlı geçsin diye sürekli dua ediyorum inşallah bir an önce rabbim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🤲🥰