esranur-ekk önceleri bu kadar şiddetli değildi çok rahatsız etmiyordu oyüzden denememiştim ama dün öyle çok olmaya başladı şiddetleniyor artık galiba bide süt dokunuyor bana ya malesef ayıptır söylemesi hemen ishal etkisi oluyor dün de o telaştan heralde maden suyu içecektim normalde süt açıp içmişim hemen o etkisi oldu meyvelerle salatalıkla felan biraz azaltmaya çalıştım şişkinliğim oldu felan bel ağrım hafif karın ağrım derken biraz kötü oldum nedense ama Allaha şükür bugün biraz daha iyiyim oyüzden pek süt içemiyorum korkudan hep o etkiyi yapar diye😕