Merhabalar arkadaşlar ya midem çok yanıyor bayadır yanıyor gerçi ama bi şekilde dayanıyordum ama şimdi arada bi geliyo çok yakıyor geldiği zaman da boğazımda çok böyle kötü bir his oluyor yaşayanlar beni anlar zaten 😪
Normalde ılık sütün iyi geldiğini duymuştum ama denemedim hiç onun haricinde başka neler yapabiliriz mide yanmasını geçirmek için acaba ne önerirsiniz?