Rmeysa5959 Hilal-_19 bana da doktorum 8 de burda ol dedi 6:30 çok erkenmiş senin sana da gece 12 den sonra bir şey yemiyceksin dedileri mi ?
Hilal-_19 Rmeysa5959 yok demedi daha sadece gün belirledik cuma yine nst ve ultrason var ozaman detaylı konusucaz evet bende sasırdım 06.30da hastane ol dedi işlemlerin olucak bide erken alıcam seni dedi
Sema_hysz Rmeysa5959 37 olmama 2 haftam var bebiş dönmüş dün cati muayenesinde açılmam yoktu ama şimdi ağrılarım var kasıklarımda bakalımprenses ne zaman gelicek
honeyland Rmeysa5959 37+1 daha beli degil hiçbirşey ne zaman doğum nasıl doğum belirsizlik de beni yoruyor psikolojik olarak 🤷🏻♀️ 11 kasım diye gozukuyor sadece
Oznurrrrrr Hilal-_19 benim 9da cikarmisim dogum haneden ne zaman cikarsam iyiysem hemen kurtuldum şükür die paylascm
Hilal-_19 Oznurrrrrr ben kaçta cıkarım bilmyrm ama bende hemen yazarım salı günü baya dogum hikayesi okuycaz anlasıldı ☺️☺️☺️