Rmeysa5959 Kızlar 28ine doktor gün verdi son 1 haftam heyacan dorukta sizin nasl gidyor. Günü belli olan var mı?
Sedaa11 Hilal-_19 Hande1 26 Ekim Salı günü bizim günümüz de aynı günmüş hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻 🥰
Rmeysa5959 Alone Aynı gün ne güzel :) akrep olacaklar bu hafta gelseydi terazi olacaktı nasip artk sağlklı olsunlar da
Esssmom Rmeysa5959 akrep olması daha iyi bence benim kızım da akrep olacak çok şükür 😅 çunku ben teraziyim ve evde ikinci bir teraziyi ne ben çekebilirim ne de eşim 😅😅
Hande1 Hilal-_19 ama mutlaka gun icinde yazalim yok oyle 15gun gecti falan olmasin 😅 sabah 8 gibi giricem ben biraz normale donunce yazarim mutlaka 26sinda doguranlar yazsin😂🥰
Hilal-_19 Hande1 evet bencede bendr saat 06.30da yatıs islemlerini yapcam erken alıcak benide galiba 8 gibi kendine gelen toparlayan yazssın 🤣🤣🤣
Rmeysa5959 Hilal-_19 bana da doktorum 8 de burda ol dedi 6:30 çok erkenmiş senin sana da gece 12 den sonra bir şey yemiyceksin dedileri mi ?
Oznurrrrrr Hilal-_19 benim 9da cikarmisim dogum haneden ne zaman cikarsam iyiysem hemen kurtuldum şükür die paylascm
kusadasi Normalde adet tarihime vore 11 kasim vermisti doktorum ama bebiş 1 hafta ileriden gittigi icin benimde ekim sonu olucak sanırım