ftmtly Minnosunannesi11 sagol alttan verdiklerı ilaç progestan sanırım merak etme bise olmaz Allahın izniyle
Ness3 Minnosunannesi11 iğne serum fitil benim tedavide bu şekildeydi. Korkma ömrü varsa cidden allah sağlık versin yeter ki. Ama dediğim gibi ayaklarını yukarı dikip yat ve asla kalkma en az 10 gün. Beniö kanamam 40 güne yakın sürmesine rağmen şükür durdu. İnşallah bebeğin sağlıklı ise şayet zaten yaşayacaktır
CnntEylul Minnosunannesi11 benimde durmamisti iğne vurmuşlar di. Allah’ın izni ile hiç birşey olmicak sakın strest yapma Dualarim seninle .
Minnosunannesi11 Drya55 Bebekte sorun yokmuş şükür ama kendi doktorumla görüşemedik hastanede yattığım için taburcu olduktan sonra görüşeceğiz inşallah
Minnosunannesi11 Ness3 çok teşekkür ederim 🙏 Düne göre daha iyiyim kanamam çok hafif geldi bugün ama kahverengi lekelenmeler var hafif bebek iyi dediler hastanedeyim hala.
Ness3 Minnosunannesi11 kahverengi kanama içeride kuruyan eski kanama deniyor ama kanamanın her türlüsü kötü tabi ki. Siz en az bi 10 gün hiç kalkmayın da gerisi allaha emanet