Minnosunannesi11 Merhabalar hanımlar 11+5 haftalık hamileyim bugün akşam saatinde kanamam başladı kırmızı adet kanı pıhtı da var hastanede yatış halindeyim çok endişeliyim yaşayan oldu mu, hala da devam ediyor.
CnntEylul Minnosunannesi11 Canim 11 veya 12 haftalıkken bendede kanama olmuştu hemde öyle böyle değil pırtı pırtı biseler düşüyordu acayip korkmuştum . Hastaneye gittim kalp atışını duyduk yatış istediler hastaneye kabul etmedim evde dinlendim çok şükür 27 haftalığım şuan . Strese girme iyi düşün iyi olsun sakın morelini bozma Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah kuzum 🙏🙏🙏🙏 ve ayrıca ben tüp bebek ile gebeyim. Sakın morelini bozma kuzum
Minnosunannesi11 Civcivinannesiii Evet hastanede yatış halindeyim pırtılar da geldi çok endişeliyim ama acilde olduğum için kadın doğum doktorunu yarın görebilicem
Minnosunannesi11 superrmomy Doktorumla konuşamadık acilde yatıştayım onda da nöbetçi kadın doğum doktoru yok savahı bekliyorum
Minnosunannesi11 CnntEylul gerçekten mi bende de aynı durum bir sürü pırtılar gelmiş kanamam hala durmadı çok korkuyorum ilk gebeliğim ve çok dikkat ediyordum.
Civcivinannesiii Minnosunannesi11 allah yardimcin olsun canm bebegini sana bagislasin rabbim korkma icini ferah tut
CnntEylul Minnosunannesi11 benimde durmamisti iğne vurmuşlar di. Allah’ın izni ile hiç birşey olmicak sakın strest yapma Dualarim seninle .
Minnosunannesi11 1999luanne ilçede yaşadığımız için yok malesef nöbetçi doktor kendi doktorumda özelde orada da nöbetçi doktor yok
Minnosunannesi11 ftmtly hayır bir sorunumuz yoktu şimdiye kadar sadece doktor ev işleri, eşimle birlikteliğimizi önermemişti akşam birden oldu
ftmtly Minnosunannesi11 benm 15 haftada kanama falan yokken kontrole gitmıstım bebegın cok asagıda dedı dr o gunden berı yatıyorum evde wc haricinde kalkmıyorum 2 hafta oldu muhtemelen doguma kadar yatacağım. İnsallah seninki geçici bi durumdur benm gibi olmasın
Ness3 Minnosunannesi11 kuzum öncelikle sakin ol. Birebir aynı dönemde 12+1 de bende aynısını yaşadım hastaneye yatırmaları çok iyi olmuş eve gitme. İğne yaparlar serum verirler ve düşüğü önlerler. Önemli oşan bana dokkyorumun dediği ilk 10 gün. Böyle kanamalar sonrası 10 gün içinde açıklık oluşup düşebiliyormuş bebek. Bu yüzden 10 gün hiç kalkmak yok. Yemeğini bile yatakta ye wc dışı asla kalkma. Benim kanamam 40 güne yakın sürdü. Şuan 31. Haftam dayım allahın izni ile bebeğim de şükür sağlıklı 🙏
Minnosunannesi11 Ness3 Bende o kadar korktum ki görünce yatıyorum iğne yaptılar serum taktılar bir de alttan ilaç verdiler yatıyorum sadece. Allah size bağışlasın bebeğinizi.
Ness3 Minnosunannesi11 iğne serum fitil benim tedavide bu şekildeydi. Korkma ömrü varsa cidden allah sağlık versin yeter ki. Ama dediğim gibi ayaklarını yukarı dikip yat ve asla kalkma en az 10 gün. Beniö kanamam 40 güne yakın sürmesine rağmen şükür durdu. İnşallah bebeğin sağlıklı ise şayet zaten yaşayacaktır