Tazeanne0134 valla doğrudur ya ama şöyle düşünelim her çefanın bir vefası vardır hepsini birden büyütmüş olacaksın sonra rahatsın inşallah büyüyünce onlar sana hizmet edecek ☺️ benimde ilk hamileliğin hiç korkmuyorum çocuktur yaramaz olur kırar döker ben çocukken öyleydim sonra ama sonra da kıymaiet bilirler inşalah