Kızlar benim ilk gebeliğimde tahlillerime bakıyorum hep 3,5 - 4,5 arasıymış hiç farkedilmedi çocuğumda da çok şükür sıkıntı çıkmadı.. 2. Ye hamileyim başta 3 çıktı ilaç başladık 2,5 a düştü kadın doğumcumu değiştirdim kullanmana gerek yok dedi son tahlilde yine 3 çıktı her doktor farklı bişey diyor kafam çok karıştı