Dilaraa1 18 haftalik olacağım acıktığım zaman kötü oluyorum böyle halsizlik ağzımda acı tat sizinde böyle oluyor mu ? Şekerim falan yoktu ama
miranbeyinmothersi Dilaraa1 şekerin düşüyor kan sekerim, bunların önüne geçmek için yemeklerden 1.5 2 saat sonra ara öğün yapman. Hem kan şekerim dalgalanmaz hem diğer öğünde aşırı acıkmazsın, hemde gereksiz yemek yemenin önüne geçersin
Syda01 Dilaraa1 az az sık sık yemeye çalış b12 in veya kan sayımın düşüyor olabilir benim oyle olmuştu
Dilaraa1 Zeytininannesi01 😂😂😂😂 ağzımın tadı bile değişiyor. Bugün bide kasik agrim cok ya tedirgin oldum. Sırt agrim da var
Mucizemm0101 Dilaraa1 benim tansiyonum düşüyordu bayıldığım da çok oldu. Hiç açlığa gelemiyordum. Doktorum normal demişti bu durumu. Tansiyon yüksekliği kötüymüş tek hamilelikte
Zeytininannesi01 Dilaraa1 dinlenip kendine dikkat et ☺️Aç kalmamaya çalış ara öğünler ekle kendine ☺️
Happybsrn Dilaraa1 acıktığım zaman direk kusmam geliyor, gebelik öncesi de yemek yiyen biri değildim zayıfım ,ama şimdi bir saatte bir birşey yemesem hemen midem bulanıyor napcam bilmiyorum,😔
Miramm2601 Happybsrn bu bennnn iştahım da yok yemek de yiyemiyorım ama biraz acıksam hemen midem bulanıyor sırf bastırmak için bişeyler yiyorum mecbur 🥴
Meriiih Happybsrn biz 27 haftalık olduk benim de hala öyle canım. Yani çok fazla aç kalamıyorum hemen bulantım oluyor ve iyi hissetmiyorum
Happybsrn Dilaraa1 😅😅😅 valla az az yiyorum ben de idare ediyorum , geçse şu Haller iyi olsak yaa uff😆
Kubra2401 Dilaraa1 Bende öyleydim açıktığımda baş ağrısı bile başlıyordu. Birde artık bişeyde yiyemiyordum. Ama dikkat et kendine aç bırakmammaya çalış kendini sürekli atıştırki halsizleşme. Yoksa günü kötü geçiyor sonra
Dilaraa1 Kubra2401 sağ ol canım evet evet haklısın. Yemek yiyince de rahatsız oluyorum az yiyorum ama yine de hazımsızlık oluyor illa