Selincokerr Bsra_gcmn aynen bende ondan gidiyorum . Çınarlıda iyi hastahane ebeler hemşireler umarım hersey iyi olur
Bsra_gcmn Selincokerr umarım Rabbim hepimizi kurtarsın inşallah. Ben hiç doğum fiyatlarını konuşmadım normal ve sezeryan farklı fiyat mı yapıyorlar ?
Melike3535 Selincokerr 3950 dediler çok fark yok zaten allahim yardımcın olsun sağ salim atlat inşallah
Bsra_gcmn Selincokerr anladım Rabbim yardımcınız olsun. Peki cinsiyeti kaçıncı haftada söyledi onur bey size
belis_4 Melike3535 üç sene önce doğum yaptım. Şimdi ikinci gebelik yine orda yapicam. Ekip anestezi uzmanı herşey mükemmel 👌
Melike3535 belis_4 bende 34 haftaligim az kaldı dogumuma başka hastaneye gidiyodum aksilikler oldu bıraktım p yüzden korkularım var yabancı geliyo hersey bana
belis_4 Melike3535 ben Manisa’da yaşıyorum doktorum odayla anlasmali çok güzel hastane. Hele ki anastezi uzmanı tek geçerim