belis_4 Melike3535 üç sene önce doğum yaptım. Şimdi ikinci gebelik yine orda yapicam. Ekip anestezi uzmanı herşey mükemmel 👌
Selincokerr Melike3535 ben 31 haftalığım bugğn de oradaydım bende size kim tavsiye etti nasıl buldunuz dr u
Aysegulugur Selincokerr sanırım şuan 4.100 dimi benim doğum Nisan’da olucak o zamana 5 bin olur diye düşünüyorum 😄
Selincokerr Bsra_gcmn ya ben de tavsiyele başladım fazla konuşmayı sevmiyor gbi ama işinde iyiymiş diye duydum
Bsra_gcmn Selincokerr Aslında çok açıklayıcı bir doktor benim kafamda hiç soru işareti bırakmadı mesela güvenimi çok sağladı. Önemli olan bence güvenebilmek :) çevredende hep işinde çok iyi diye duyduğum İçin gittim
Selincokerr Melike3535 benim birde bebeğin eşiği aşagıda ben yaparım doğumu dedi kendine güvenen bir dr . Evet bayada giden var
Selincokerr Bsra_gcmn aynen bende ondan gidiyorum . Çınarlıda iyi hastahane ebeler hemşireler umarım hersey iyi olur