Sevci sevgiharman bende 32 haftalığım ve şuan coronayım herkeste farklı belirtiler var benim direk bel ve bacak ağrısıyla başladı o kadar sonrasında da bi halsizlik dışımda bi semptom göstermedi
sevgiharman Sevci kimseyle de görüşmüyorum neden böyle oldum anlamadım ki afedersiniz sümkürmekten burnum kanıyor artık
htchyrsz 18 haftalığım bende dün öğrendim pozitif olduğumu, baş ağrısı eklem ağrısıyla başlamıştı şimdi grip gibiyim koku gitti. Korkmayın Allah ın izniyle inşallah birşey çıkmaz bende dün çok korktum ama moralimizi yüksek tutmak daha önemli
1999luanne sevgiharman normal gribe nezleye benziyor Cnm boğaz ağrısı baş kas ağrısı ateş nefes darlığı kovid belirtisi
sevgiharman 1999luanne her zaman ki grip gibiyim bünyemde hassas kaparım hemen mikrobu süphelendim malum çağımızın vebası