Hanımlar merhaba 18 haftalık gebeyim şimdiye kadar hiç korona olmadım haliyle aşım da yok. 2 gündür grip gibi burun akıntısı hapşırma gözlerimden yaş akıyor yatak döşek yatıyorum. Koronadan korkuyorum fakat dışarıya da çıkmıyorum ihtimal vermediğim için hastaneye gitmedim düzelmezsem yarın gideceğim. Korona olup ne gibi belirtiler yaşadınız nasıl anladınız 🥺