Asyaaa35 11.haftamdayım hiç göbeğim vs çıkmadı her bilen göbeğin çıkmadımı diye soruyor bende sabırsızlanıyorum azda olsa biraz belirginleşse diye sizlerin kaçıncı haftanızda göbeğiniz çıkmıştı kızlar
gldn065807 Asyaaa35 17 haftam bitiyo hala hiç çıkmadı dümdüz karnım nezaman çıkar bilmem herkez banada diyor nerde bu bebek 😅
Dmteyll Asyaaa35 benimde 18.haftam biticek ama çok az bir göbişim var sabirsızlikla bekliyorum çıkmasını
Beybisininannesi Asyaaa35 20den önce çok beklememek lazım Bazen şişiyor gibi oluyor ama gaz oluyor o 🥲
Asyaaa35 Buket_dadas kayınvalidem her gördüğünde daha karnın çıkmadımı diye soruyor bende şüpheye düştüm acaba sorun bendemi diye ama gayet normalmiş daha miniciğiz☺️
begonvilko Ben de 11.haftadayım. Herkes göbek çıkmış yaaaa diyor ama gaz şişkinliğinden başka bir şey değil 😂 anlatamıyorum kimseye 😂😂
Buket_dadas Seyda5454 bendede aynıydı kuzum bak 16 + 2 di burda https://ibb.co/5GDNP1L burda 21+3 dü https://ibb.co/HT83q7d https://ibb.co/TkKw3Fy burdada 25 + 5 olduk anlık mod kıyafetlerim olmuyor 🤣https://ibb.co/s3s5Tvm
Nigarhacizade Asyaaa35 Bende 28ci haftadan belirginleşti ozaman kadar hiç fakr edilmiyordu. Şimdi bile 32olucaz pek de büyük değil Hele böyle giydiğimde 😹
teletabi Asyaaa35 ikinci gebeliğim 18+1 daha öyle çok belirgin bi göbişim yok. Oğlumda da 25 ten sonra çıkmıştı birazcık. Kişiden kişiye değişiyor canım yapı meselesi
rojinlina44 Asyaaa35 20 den sonra bir cikiyor ne yatabiliyorsun ne ayakkabi baglayabiliyorsun ne bisey giyebiliyorsun 🤷
Selin12- Asyaaa35 benim 3.hamileligim ilk defa busefer 16 haftalikran itibaren karnım çıktı diğerlerinde 38+3 de doğum yaptığımda karnım 6 aylık gibiydi iç karnınım genişti