Uyrkzbn TnsNfs adetten 1 gün önce 17 çıkmıştı benim şimdi 27 haftalık olduk güzel düşün güzel olsun canım 🙂
Rina Uyrkzbn Benim de adetten 3 gün önce 11.80 çıktı. Şimdi aklımda deli sorular😕 Umarım sizin gibi sağlıklı devam eder🙏🏻🍀
Busra65 TnsNfs benimde günüme 3 gün vardı test verdim 21 çıktı. 2 gün arayla testi tekrarladım yukseldi sonucum. Doktor nasıl böyle bir şey söyler anlamıyorum 🤦🏻♀️
greybrde TnsNfs sen bakma o luzumsuzlara benim ki 5 gün geçti düzensizdi ama 3.4 çıktı adetten bukadar yükselmez ama şüpheli 3 gün sonra gel dedi 5 gün sonra gittim 181 çıktı gebelik var dendi bidahada betaya bakılmadı 5 in üstü gebelik daha ne olacak
TnsNfs greybrde ne güzel ya Allah nasip edecekse zaten oluyor işte biz insanlar biraz aceleciyiz 🤷🏻♀️🌸 Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin
TnsNfs Nesligakm ya çok geçmiş olsun canını sakım sıkma ben o duyguyu 3 kere yasadım inşaallah senin bu son olur Allah ne dilerse o olur ❤️😔🤲🏻
TnsNfs iremgrgn ne güzel Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸 umarım bende yazarım burdan size doğuma yakınım diye 🙏🏻
Melike3535 TnsNfs benim adet günüm 10.47 ydi böyle olumsuz konuşmadı doktorum varda diyemem yokta diyemem dedi sadece 2 gün sonra tekrar gel dedi 49.96 çıktı gebesin dedi
TnsNfs Melike3535 umarım bende o mutluluğu yaşarım 🙏🏻🌸 rabbim hayırlı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin
Rina Melike3535 Benim de reglime 3 gün kala 11.80 çıktı. Çok düşük gibi görünüyor. Mesajınız umur oldu☺️ Bebeğinizi sağlıkla alın kucağınıza🙏🏻
Melike3535 TnsNfs Aminn canım benim 28 günümüz kaldı kizimla kavusmama darısı başına Rabbım gönlüne göre versin 😇