TnsNfs hayırrrr asla öyle düşünme bana da doktor öyle dedi kimyasal olanilir, boş olabilir dedi. Ben artık e tamam ben hamile değilim moduna girdim. Başka doktora gittim bi hafta sonra keseyi gördük bu diğer doktorun söylediklerinin düşük ihtimaller oldugunu söyledi acayip rahatladım. Şimdi 15 haftalığız inş hayırlısıyla darısı başınıza 🙏🏻