Melek3 eger size zor olmucaksa dr muayneninize yalnizda olsa gidin. Siz benden ilerdesiniz yalanci sancilariniz benden daha sıktır buyuk ihtimalle ama benimde ilk gebeligim oldugu icin fazla bisey diyemiyorum. Bebegimin haraketlerini az hissettigimde dr demisti ama uyuyodur annesi diye. Birde mesela siz nasilsaniz bebeginizde oyle eger kotu birgun geciiriuoyosaniz bebeginizden fazla haraketlilik beklemeyin hormonlarin etkisinde kaliyor cunku. Birde masallah bebeginiz cok guzel haraketlidir fazlada dillendirmeyin ben nazara cok inanirim. Rabbim son zamanlarinizi guzel gecirmeyi ve gzuel bir dogum gerceklestirmeyi nasip etsin❤ anladigim kadariyla sikintili bir esiniz var onun ve kendi adiniza bol bol dua edin, cok sukur biz hamilelrin dualari kabul olur carcabuk❤