HavvaGuzey birmavihikayesi canım artık bebek büyüdüğü için bu hareketler normal ama hiç hareket etmezse mutlaka git
Zehra9616 birmavihikayesi ufak ufak normal aslinda ama cok fazla hareketsoz kalirsa bebis git hastahaneye
Zehra9616 Gulmom evet bebegin senin hissetmedigin ama artik hazirlaniorum dedigi ufak sancilari hissediyodur muhtemelen cnm oyuzden toparlanir surekli
Gulonuz birmavihikayesi aynı şikayetler bende de var canım dün kontrolüm vardı her şey yolunda . Nişan veya su gelmedi bekliyorum . 38+4 bende